An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details. حضور پررنگ پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه در نمایشگاه رصتا
۱۴۰۳/۰۶/۲۹- ۱۱:۵۸

حضور پررنگ پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه در نمایشگاه رصتا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صداوسیما، سومین نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر (رصتا) در حالی امروز به کار خود پایان می دهد که پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه حضور فعال و پررنگی در این نمایشگاه داشت.
حضور پررنگ پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه در نمایشگاه رصتا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صداوسیما، سومین نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر (رصتا) در حالی امروز به کار خود پایان می دهد که پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه حضور فعال و پررنگی در این نمایشگاه داشت. برگزاری سیزده نشست تخصصی با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی از جمله این نشست ها بود.
دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با حضور در غرفه پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه با تأکید بر گسترش فعالیت های این پژوهشکده و تعامل و همکاری با سایر اندیشکده‌ها خواستار انجام مطالعات کلان در حوزه‌های نوپدید مانند هوش مصنوعی در این پژوهشکده شد. رئیس رسانه ملی همچنین در نشست خبری خود به برگزاری همایش ملی هوش مصنوعی و رسانه در ماه‌های آینده با محوریت پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه خبر داد.
در این بازدید دکتر اسفندیاری رئیس دانشگاه نیز توضیحاتی در خصوص دریافت مجوز راه اندازی رشته تنظیم گری رسانه در مقطع کارشناسی ارشد ارائه داد.
دکتر رجب زاده طهماسبی رئیس پژوهشکده نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه‌های این پژوهشکده از جمله در حوزه هوش مصنوعی و رسانه پرداخت.
گفتنی است نشست های تخصصی این پژوهشکده در نمایشگاه نیز با سخنرانی برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه همراه بود. در این نمایشگاه انجمن علمی دانشجویی تولید رادیو و تلویزیون نیز غرفه ای برپا کرده است.

امتیاز شما