An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details. نخستین دوره‌ کوتاه‌مدت خبرنگاری نمایش خانگی برگزار شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۵- ۱۷:۱۸ - مشاهده: ۳۲۰

نخستین دوره‌ کوتاه‌مدت خبرنگاری نمایش خانگی برگزار شد

نخستین دوره آموزشی کوتاه مدت خبرنگاری نمایش خانگی به همت دانشگاه صداوسیما و ساترا برگزار شد.
نخستین دوره‌ کوتاه‌مدت خبرنگاری نمایش خانگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صداوسیما، دوره آموزشی کوتاه مدت خبرنگاری نمایش خانگی با حضور دکتر علی رجب‌زاده طهماسبی رئیس پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه دانشگاه صدا و سیما، محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، محمد حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا و محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا و جمعی از سردبیران، دبیران و خبرنگاران رسانه‌های جمعی در سالن شهید مهندس دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.
در نخستین روز از برگزاری این دوره معاونان ساترا به ارائه نکات و موضوعاتی مختص به حیطه فعالیت خود در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر پرداختند؛ بر این اساس معاون پایش و نظارت ساترا با موضوع «بررسی ابعاد و شاخص‌های تنظیم‌گری محتوا در ایران و جهان»، معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا با موضوع «بررسی اقتصاد پلتفرم‌ها در ایران و جهان» و معاون کاربران و تنظیم‌گری ساترا با موضوع «مبانی و شیوه‌های تنظیم‌‌گری اجتماعی در حوزه نمایش خانگی» به ارائه مباحث درسی و کارگاهی پرداختند.

امتیاز شما