ردیف
|
مقالات
|
1
|
گفتاری در ماهیت رادیو، ماهنامه تخصصی رادیو، سال اول، شماره 1
|
2
|
رادیو های محلی ، ماهنامه تخصصی رادیو ، شماره 7 ،آذر ماه 80
|
3
|
مقایسه کارکرد واقعیت رسانه ای در رادیو و تلویزیون، ماهنامه تخصصی رادیو، 4شماره 14، دی 81
|
4
|
نام گذاری برنامه های رادیو ، ماهنامه تخصصی رادیو، شماره 15 ،اسفند 81
|
5
|
کمی سازی و استاندارد سازی ارزشیابی برنامه ها در رادیو ، ماهنامه تخصصی رادیو، شماره 16، اردیبهشت 82
|
6
|
تاثیر جویباری یا سیلابی رادیو بر مخاطبان ، ماهنامه تخصصی رادیو، شماره 22 ،تیر 83
|
7
|
نویسندگی برای رادیو و اصول نوشتار های رادیویی ، ماهنامه تخصصی رادیو ، شماره 23 ،شهریور 83
|
8
|
تئوری وابستگی به رسانه ها و کاربرد آن در رادیو های ایران ، ماهنامه تخصصی رادیو ،شماره 26 ،اردیبهشت 84
|
9
|
تیپولوژی برنامه سازان و برنامه های رادیو بر اساس فرم و محتوا ، ماهنامه تخصصی رادیو، شماره 29 ،آبان 84
|
10
|
هویت رادیو چگونه ساخته می شود ، ماهنامه تخصصی رادیو ، شماره 34 ،بهمن 84
|
11
|
موسیقی رادیو و فلسفه شنیدن ، ماهنامه تخصصی رادیو شماره 35
|
12
|
کارکردهای رادیو در جنگ، فصلنامه پژوهش و سنجش، سال 10 شماره 34 ،تابستان 82
|
13
|
تاثیر پذیرش نظریه همانندی رسانه ای در برنامه ریزی های آموزشی رسانه با تاکید بر رادیو ، فصلنامه پژوهش و سنجش، سال10 ،شماره 33 ،بهار 82
|
14
|
گفتمان ایدئولوژیکی غالب در رسانه های جمعی و بیانات مسئوالن امر در حوزه زنان، پژوهش و سنجش، سال 83 تابستان، 38 شماره، 11
|
15
|
بحران بلایای طبیعی و نقش ویژه رادیو در کنترل آن ، فصلنامه پژوهش و سنجش، سال 12 شماره 42 – 43، تابستان و پاییز 84 مقدمه ای بر نظریه انتقادی در حوزه ارتباطات ، فصلنامه پژوهش و سنجش، سال 11 ،شماره 37
|
16
|
نظریه گفتمان و رادیو ، فصلنامه ارتباطات و فرهنگ، شماره 1 ،زمستان 82
|
17
|
بررسی نحوه استفاده رسانه های بیگانه ( BBC و (VOA از مسائل زنان برای تغییرات فرهنگی در ایران ، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات ،بهار و تابستان 84
|
18
|
گذری در تاریخ دیجیتال ، روزنامه جام جم ، شنبه 3 / 9 / 1386
|
19
|
اصول اخلاق حرفه ای خبرنگاران و رسانه های جمعی در مدیریت بحران (زلزله)، فصلنامه پژوهش های ارتباطی، سال 15 ،شماره 56 ،زمستان 1387
|
20
|
کنش جمعی کاربرد موسیقی در رادیو، فصلنامه پژوهش های ارتباطی
|
21
|
تغییر مأموریت مراکز استانی کلیدی برای دستیابی به منابع راهبردی، ماهنامه افق رسانه، شماره 89 ،ویژه بهار90
|
22
|
بحران ارتباطات و ارتباطات بحران، نشریه افق رسانه، شماره 90 ،تابستان 90
|
23
|
تغییر مأموریت شبکه های ملی سیما، نشریه افق رسانه، شماره 93 ،بهار 91
|
24
|
فلسفه رادیو آوا، فصلنامه پژوهش های ارتباطی، سال بیستم، شماره 1( پیاپی 73 ،)بهار 1392
|
25
|
مدل های تطابق با تکنولوژی در رسانه ها (با همکاری محسن فرامرزی)، 1392 ،فصلنامه علمی ترویجی رسانه، شماره پائیز 92
|
26
|
طراحی الگوی مطلوب ایجاد شبکه های رادیویی- تلویزیونی و رسانه های نوین(با همکاری: عباس نژادعبداهلل، محمد بدخشان)، نشریه چشم انداز رسانه ملی، سال اول، شماره 2 ،بهار و تابستان 1393
|
27
|
طراحی وتدوین مدل قابلیت و شایستگی های کلیدی سرمایه های انسانی رسانه ملی، با سعید علوی وفا، فصلنامه چشم انداز رسانه ملی، سال اول،پیش شماره 1 ،زمستان 29
|
28
|
طراحی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارتقای بهره وری سرمایه های انسانی رسانه ملی، با سعیدعلوی وفا، فصلنامه علمی ترویجی رسانه، سال بیست و پنجم، شماره 1 ،شماره پیاپی 94 ،بهار 93
|
29
|
تفاوت سازمان های رسانه ای با سازمان های صنعتی،فصلنامه مطالعات میان رشته ای رسانه و فرهنگ، دوره 5 ، شماره 2، 1394
|
30
|
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران، باهمکاری امید حهانشاهی، علی دادور، محمد سلطانی فر، فصلنامه مطالعات رسانه ای، سال دهم، شماره 29 ،تابستان 94
|
31
|
فرصت های پنهان راهپیمایی اربعین، 1394 ،مدنیت، عقلانیت، معنویت در بستر اربعین، به کوشش مسعود معینی پور، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسالمی، نشر سوره
|
32
|
نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی، 1395 ،فصلنامه رسانه، مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد اسالمی
|
33
|
تکنیک های جنگ روانی پوشش خبری، ماهنامه علمی- تخصصی مدیریت رسانه، سال چهارم، بهمن ماه 1395 ، شماره 27
|
34
|
بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه، دومین کنقرانس بین المللی مدیریت رسانه، تهران، 1395
|
35
|
Investigation Semiotic in Public Service Announsment of Radio Health Channel, International Journal Applied Linguistic& English Literature, January 2015, with: Jullani and Pahlavanzadeh&
|
36
|
نسخه رسانه اقتصاد مقاومتی، 1395 ،ویژه نامه نشریه علمی ترویجی رسانه، تابستان 1395
|
37
|
تکنیک های جنگ روانی و پوشش خبری انتخابات، 1395 ،ماهنامه مدیریت رسانه، با دکتر جهانشاهی، آزیتا فرضی
|
38
|
الگوهای هنجاری تولید محتوا، راهبرد مزیت رقابتی، 1396 ،فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات فرهنگ، ارتباطات، بهار 96 ،شماره 69
|
39
|
گزارشگری فوتبال در رادیو براساس کارکردهای رادیو، 1396 ،زبان و رسانه ملی، نشر نویسه پارسی
|
40
|
آینده مصرف رسانه ای مخاطبان، 1397 ،با همکاری دکتر ملیکا بردبار، دکتر سید وحید عقیلی، فصلنامه مطالعات فرهنگ_ ارتباطات، سال نوزدهم، شماره 75ف پائیز 9
|