ردیف
|
چاپ مقاله در مجلات:
|
1
|
عنوان مقاله
|
تاثیر رسانه ها بر رفتار سیاسی مخاطبان، مروری بر ادبیات تحقیق
|
2
|
نام (مجله):
|
فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های ارتباطی(پژوهش و سنجش)
|
سال چاپ:1380
|
|
3
|
عنوان مقاله
|
تاثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی های بازرگانی اسلامی
|
4
|
نام (مجله):
|
فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات فرهنگ و ارتباطات
|
سال چاپ:1394
|
|
5
|
عنوان مقاله
|
مطالعه تطبیقی عملکرد دو طیف رسانه ای جریان ساز و رقیب در مدیریت جریان خبری اسیدپاشی های اصفهان
|
6
|
نام (مجله):
|
فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ – ارتباطات
|
سال چاپ:1394
|
|
7
|
عنوان مقاله
|
راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیت ها برای کمک به تحکیم وحدت ملی
|
8
|
نام (مجله):
|
ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه
|
سال چاپ:1395
|
|
9
|
عنوان مقاله
|
عملکرد خبر صداو سیمادر دو جریان خبری اسید پاشی های اصفهان و فوت مرتضی پاشایی
|
10
|
نام (مجله):
|
فصلنامه علمی ترویجی رسانه، جامعه،فرهنگ
|
سال چاپ:1396
|
|
11
|
عنوان مقاله
|
ارجاعات شخصیت های مستند اجتماعی در رمزگان امر به معروف و نهی از منکر رسانه ای
|
12
|
نام (مجله):
|
نشریه علمی پژوهشی رسانه و فرهنگ
|
سال چاپ:1397
|
|
13
|
عنوان مقاله
|
مطالعه تطبیقی عملکرد رسانه های جمعی در جریان سازی رسانه های اجتماعی از خبر فوت مرتضی پاشایی
|
14
|
نام (مجله):
|
فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
|
سال چاپ:1397
|
|
15
|
عنوان مقاله
|
تصویر پردازی صحیح از اسلام در شبکه پرس تی وی متناسب با ویژگیهای مخاطبان جوان اروپا و آمریکای شمالی
|
16
|
نام (مجله):
|
علمی – پژوهشی راهبردهای سیاست
|
سال چاپ:1398
|
|
17
|
عنوان مقاله
|
Impact of Islamic Religious Symbol in Producing Favorable Attitude toward Advertisement
|
18
|
نام (مجله):
|
The Public Administration and Social Policies Review Journal
|
سال چاپ:2012
|
|