ردیف |
عنوان پروژه |
کنفرانس |
سال |
توضیحات |
1 |
استاد راهنما |
مطالعه تطبیقی ساختار برنامه خبری ساعت 20:30 شبکه دوم سیما و برنامه خبری ساعت 22 شبکه سوم سیما با رویکرد به ویژگیهای نرم خبر- دانشجو : جواد وحدانی وش دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
2 |
استاد راهنما |
ویژگیهای متقاعد گرانه مولفه های ارتباط در تبلیغات تلویزیون بانک های کشور ؛ بررسی مولفه های مربوط به پیام ، منبع و مخاطب در تبلیغات بانک های ملی و ملت - دانشجو :حسین شریف زادگان دانشجوی کارشناسی ارشد تبلیغات تلویزیونی وبازاریابی ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
3 |
استاد راهنما |
بررسی ارزش های اجتماعی ( اخلاقی) مطرح شده در آگهی های بازرگانی تلویزیون ومقایسه آن با دستورالعمل تهیه وساخت آگهی های بازرگانی صدا وسیما – دانشجو : نادعلی مرادی – رشته کارشناسی ارشد تبلیغات تلویزیون وبازاریابی ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
4 |
استاد راهنما |
آسیب شناسی گزارشهای خبری سیمای استانی اشراق بارویکردبه مولفه های حرفه ای گزارشگری- دانشجو: رقیه امیری – رشته کارشناسی ارشد ژورنالیسم تلویزیونی ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
5 |
استاد راهنما |
بررسی ارتباط سبک رهبری مدیران گروهها و خلاقیت تهیه کنندگان در معاونت صدا – دانشجو : مجیدخبازی نیاسر – رشته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
6 |
استاد راهنما |
باز نمایی حقوق بشر در دو سایت خبری بی بی سی فارسی و رادیو فردا با رویکرد اخبار مرتبط با ایران- دانشجو : محمدمهدی نادری – رشته کارشناسی ارشد ژورنالیسم تلویزیونی ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
7 |
استاد راهنما |
بررسی عوامل موثر بررفتاررای دهندگان با تاکید بر دوعامل تبلیغات و ویژگی شخصی – قومی (موردبررسی : کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم در استان گلستان) – دانشجو : احمد قلیش لی – دانشجوی کارشناسی تبلیغات تلویزیونی وبازاریابی ؛ |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
8 |
استاد راهنما |
بررسی عوامل موثر بر گرایش مردم آبادان وخرمشهر به کانال های ماهواره ای کشورهای عراق وکویت – دانشجو: احمد اماره – دانشجوی کارشناسی ارشد ژورنالیسم تلویزیونی |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
9 |
استاد راهنما |
تحلیل نشانه شناختی مصرف گرایی در برنامه تلویزیونی به خانه برمی گردیم – دانشجو : معصومه ملائیان – دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
10 |
استاد راهنما |
بررسی ارتباط بین وضعیت پوشش وآرایش زنان تهرانی ومصرف رسانه ای آنها – دانشجو : محمد حسنی - کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
11 |
استاد راهنما |
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان خبری سازمان صداوسیما ( مطالعه موردی ؛ دبیران خبر و خبر نگاران معاونت سیاسی ) دانشجو : جعفرصادقی - کارشناسی ارشد ژورنالیسم |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
12 |
استاد راهنما |
بررسی انطباق عکس های خبری قاب تصویر ( مدالیون) بخش خبری 21 سیما با متن خبر ( مطالعه موردی ؛ بحران سیاسی کشورهای عربی ) - دانشجو : منصوره قره داغی - کارشناسی ارشد ورنالیسم |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
13 |
استاد راهنما |
تاثیر مهارت های ارتباطی مدیران بر انگیزش کارکنان در معاونت سیما – دانشجو : محمد رضا حسنی فخر - کارشناسی ارشد مدیریت رسانه |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |
14 |
استاد راهنما |
بررسی نقش و جایگاه روابط عموی الکترونیک در واحدهای روابط عمومی سازمان صدا وسیما ( تهران ومراکز ) - دانشجو : اکبر مهری - کارشناسی ارشد مدیریت رسانه |
0 |
راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد |