ردیف |
عنوان مقاله |
نام مجله |
سال چاپ |
1 |
احساس ناامنی اجتماعی شهروندان تهرانی با تمرکز بر انتشار اخبار حوادث خشونت بار یک سال اخیر |
مطالعات فرهنگ - ارتباطات |
1390 |
2 |
نقش فرهنگ و هویت ملی در شکل گیری شبکه های اجتماعی از دیدگاه فعالان فضای سایبری ایران |
مطالعات فرهنگ - ارتباطات |
1393 |
3 |
ارائه راهکارهای مدیریت منابع انسانی در حوزه بهکارگیری مجریان صداوسیما |
فصلنامه رادیو و تلویزیون |
1396 |
4 |
بررسی دیدگاههای فعالان و منتقدان سینمایی کشور درباره بیست وهشتمین جشنواره فیلم فجر |
نامه پژوهش فرهنگی |
1389 |
5 |
گزارشی از تدوین پیش نویس قانون تبلیغات تجاری |
فصلنامه رسانه |
1387 |
6 |
بررسی اقبال مردم تهران به سینما و جشنواره بیست-وهشتم فیلم فجر |
نامه پژوهش فرهنگی |
1389 |
7 |
نقش صداوسیما در بهبود سواد سلامت شهروندان |
مدیریت رسانه |
1395 |
8 |
Iran Cyber Activist Perspective on the Development of Social Networks in the Context of Globalization |
Annals of the Brazilian Academy of Sciences |
2015 |
|
دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی موردی صدای آمریکا |
همایش عملیات روانی - 1387 |
|
|
نقش مستندهای تلویزیونی و خبری بر شکل گیری افکار عمومی (مقاله مشترک) |
همایش عملیات روانی - 1387 |
|
|
گزارشی از تدوین پیش نویس قانون تبلیغات تجاری |
فصلنامه رسانه – ش75 - 1387 |
|
|
بررسی دیدگاه های فعالان و منتقدان سینمایی کشور درباره بیست-وهشتمین جشنواره فیلم فجر (مقاله مشترک) |
نامه پژوهش فرهنگی – سال یازدهم، دوره سوم، شماره نهم - بهار 1389 |
|
|
بررسی اقبال مردم تهران به سینما و جشنواره بیست وهشتم فیلم فجر (مقاله مشترک) |
نامه پژوهش فرهنگی – سال یازدهم، دوره سوم، شماره نهم - بهار 1389 |
|
|
احساس ناامنی اجتماعی شهروندان تهرانی با تمرکز بر انتشار اخبار حوادث خشونت بار یک سال اخیر (مقاله مشترک) |
مطالعات فرهنگ – ارتباطات |
|
|
نقش فرهنگ و هویت ملی در شکل گیری شبکه های اجتماعی از دیدگاه فعالان فضای سایبری ایران (مقاله مشترک) |
زمستان 1390 |
|
|
ارائه راهکارهای مدیریت منابع انسانی در حوزه بهکارگیری مجریان صداوسیما |
مطالعات فرهنگ – ارتباطات - ش 60 |
|
|
کاربرد استعاره در اخبار |
همایش زبان و رسانه - اردیبهشت 1396 |
|
|
نقش صداوسیما در بهبود سواد سلامت شهروندان |
مدیریت رسانه - سال چهارم شماره 21 |
|
|
بررسی تفاوت های «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی و صاحبنظران و فعالان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات |
مطالعات بینارشته ای ارتباطات و رسانه بهار 1398 |
|
|
مبانی طراحی نظام سواد رسانهای برای مقابله با خبر جعلی |
پژوهش های ارتباطی زمستان 1398 |
|
|
ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها |
رسانه های دیداری و شنیداری پاییز 1398 |
|
|
تدوین معیارهای اخلاق حرفه ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج السعاده |
کتاب مجموعه مقالات اولین همایش علمی- پژوهشی اخلاق و رسانه – جلد سوم آذر 1397 |
|
|
شناسایی گونه های مشابه با خبر جعلی و تبیین شاخصه های تفاوت بین آنها |
مطالعات فرهنگ - ارتباطات |
|
|
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین: ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی |
رسانه های دیداری و شنیداری |
|