تاریخ خبر:‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - بازدید:‌۲۳۷۵
مدیریت کارآفرینی دانشگاه برگزار کرد
بازدید اساتید و دانشجویان از دیجی کالا

جمعی از اساتید،مدیران و دانشجویان دانشگاه به منظور آشنایی با فرآیندهای کسب و کار دیجیتالی از مجموعه دیجی کالا بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این تور علمی-آموزشی که به همت مدیریت کارآفرینی دانشگاه صدا و سیما تدارک دیده شده بود، جمعی از اساتید، مدیران و دانشجویان مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه حضور داشتند.
هدف از برگزاری این رویداد علمی آشنایی دانشجویان با محیط کسب و کار دیجیتال، کارکردها و چشم اندازهای یک کسب کار دیجیتالی، مدل کسب و کار دیجی کالا در بازار کشور بود که طی این بازدید محقق گردید.
اساتید و دانشجویان در ادامه از فضاهای سخت افزاری و نرم افزاری، استودیوها و بخش های دریافت، انتقال اطلاعات و آرشیو و بخش تحقیق و توسعه مجموعه دیجی کالا بازدید به عمل آورده و در هر بخش ضمن پرسش و پاسخ با مدیران بخش ها اطلاعات مهمی را ثبت و ضبط نمودند.

امتیاز شما

نظر شما
کد بالا را وارد کنید:
نظر های بازدیدکنندگان
 مرکز کارآفرینی، رشد و نوآوری دانشگاه به منظور آشنایی و ارتباط موثر دانشجویان با محیط های کسب و کار نوپا و موفق ملی  تور آشنایی با مجموعه ابرآروان را برگزار نمو...
-1
مدیریت کارآفرینی دانشگاه با برگزاری تور بازدید از شرکت سینما تیکت، گامی‌برای آشنایی استادان و دانشجویان با کسب و کارهای سینما و رسانه برداشت.
-1
دانشگاه صدا و سیما در دانشگاه کربلا مدیریت نشست ظرفیت های اربعین را برعهده خواهد داشت.
-1
رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: داشتن شبکه یکی از اهداف تشکیل مباحث علمی است و در حاشیه همایش بین المللی جایزه المصطفی شبکه سازی انجام می‌شود.
-1
جدول زمان‌بندی مصاحبه حضوری (علمی و صلاحیت عمومی)جدول زمان‌بندی مصاحبه حضوری (علمی و صلاحیت عمومی)
-1