تاریخ خبر:‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - بازدید:‌۲۵۴۶
مدیریت کارآفرینی دانشگاه برگزار کرد
بازدید اساتید و دانشجویان از دیجی کالا

جمعی از اساتید،مدیران و دانشجویان دانشگاه به منظور آشنایی با فرآیندهای کسب و کار دیجیتالی از مجموعه دیجی کالا بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این تور علمی-آموزشی که به همت مدیریت کارآفرینی دانشگاه صدا و سیما تدارک دیده شده بود، جمعی از اساتید، مدیران و دانشجویان مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه حضور داشتند.
هدف از برگزاری این رویداد علمی آشنایی دانشجویان با محیط کسب و کار دیجیتال، کارکردها و چشم اندازهای یک کسب کار دیجیتالی، مدل کسب و کار دیجی کالا در بازار کشور بود که طی این بازدید محقق گردید.
اساتید و دانشجویان در ادامه از فضاهای سخت افزاری و نرم افزاری، استودیوها و بخش های دریافت، انتقال اطلاعات و آرشیو و بخش تحقیق و توسعه مجموعه دیجی کالا بازدید به عمل آورده و در هر بخش ضمن پرسش و پاسخ با مدیران بخش ها اطلاعات مهمی را ثبت و ضبط نمودند.

امتیاز شما

نظر شما
کد بالا را وارد کنید:
نظر های بازدیدکنندگان
 اولین گروه از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، در رشته «علوم شناختی و رسانه» که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به صورت مشترک بین دانشگاه صداوسیما ...
-1
ذکتر صلواتیان عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما مقاله خود را در کنفرانس بین المللی IMMAA ارائه نمود
-1
آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:  ما دانشکده دین و رسانه را جدای از حوزه علمیه نمی دانیم.
-1
دکتر محمد بهداد فررئیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه صدا و سیمابرگزاری بخش ارائه شفاهی مقالات در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه را براساس نیازهای سازمان صدا و سیما د...
-1
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه اعضای هیئت تحریریه نشریات علمی دانشگاه صدا و سیما با حضور معاون آموزشی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری دکتر خاکی صدیق و رئیس دانشگا...
-1